środa, 13 czerwca 2018

Prosta sukienka H&M w połączeniu z pudrowymi dodatkami

Cześć!
Dziś przygotowałam dla Was proste zestawienie- sukienka z H&M, do niej pudrowe trampki z HOUSE, które udało mi się upolować na promocji, oraz pudrowy plecaczek od ANSWEAR. Jeśli chodzi o plecak to spodziewałam się, że będzie on troszkę większy, nie przepadam za "drobnymi rzeczami". Lubię minimalizm, ale nie w tym przypadku. Plecak zapewne nadał się tylko do zdjęć.. Cóż muszę robić mniej spontaniczne zakupy internetowe, bo źle mi to wychodzi :)
A Wam często zdarza zamówić się coś czego żałujecie? :)












15 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, jednak to nie mój kolor.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :D
    https://secretdreamsyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka leży na Tobie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pięknie wyglądasz, swietne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. Super ten plecaczek, szkoda że nie przypadł do do gustu i będzie zbędny :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, ta sukienka na tobie świetnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw na lato:) Trampki nosisz na gołą stopę i nie obcieraja Cie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na gołą stopę, ale tylko do sukienki :) W innej wersji wybieram króciutkie stopki. Nigdy jeszcze nie miałam problemu z obtarciami, prędzej zrobią to "baleriny", niż trampeczki :)

      Usuń
  8. Ja za to ostatnio mam hopla na punkcie małych torebeczek :D
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe torebeczki akurat są bardzo fajne, ale jedynie na jakieś wieczorne wyjścia :)

      Usuń
  9. Sukienka piękna, a ty wyglądasz bosko <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ładnej kobiecie wszystko ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka :) masz przecudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj postawiłam na prostotę i elegancję! Moja ulubiona prosta sukienka z H&M doskonale komponuje się z delikatnymi dodatkami w odcieniu pudrowego różu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)