piątek, 9 czerwca 2017

Pielęgnacja ciała, włosów i twarzy (DOVE, NIVEA, LONG 4 LASHES, JOANNA, ZIAJA, AVON)



Cześć,
Chcę dziś z Wami podzielić się moją pielęgnacją ciała, włosów oraz twarzy.
Podam Wam wady i zalety poniższych produktów..
Zapraszam do przeglądu.

A kto nie widział ostatniego wpisu odsyłam -----> https://monica280497.blogspot.com/2017/05/sunset-powrot.html



Żel do ciała

 Producent zapewnia o doskonałej pielęgnacji ciała, oraz nawilżeniu z czym mogę się zgodzić. Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry, a ten żel doskonale ją nawilża. Śliczny zapach, który utrzymuje się na skórze jeszcze przez około 2-3 godz. wprawia w doskonały nastrój i pozwala się odprężyć. Myslę, że cena jest odpowiednia do jakości tego produktu.
Wystarczy niewielka ilość produktu, aby móc nanieść je na całą powierzchnię ciała.
Z czystym sumieniem mogę POLECIĆ Wam produkt od DOVE. :)



Szampon do włosów DOVE
Szampon posiada gęstą, kremową kosystencję, ma bardzo przyjemny zapach.
Producent zapewnia ochronę i wzmocnienie cebulek włosów, oraz zapobieganie wypadaniu i łamaniu. Z jego zapewnieniami nie do końca mogę się zgodzić, ponieważ włosy jak wypadały tak wypadają, może w mniejszej ilości, ale nie wiem czy to zasługa szamponu...
Dodatkowo używam odżywki z firmy 4LONG LASHES (o której zaraz wspomnę) i niestey nie jestem w stanie stwierdzić czyja to zasługa. Ale efektów WOW to nie widać niestey..
Jedynie używając tego szamponu włosy są miękkie w dotyku i bardziej nawilżone. Uważam, że cena jest wygórowana w stosunku do jakości.



Odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów LONG 4 LASHES
Producent zapewnia o odżywieniu włosów, zapobieganiu ich wypadaniu, oraz ułatwionym rozczesywaniu. Jedyne co zauważyła to nawilżenie i łatwe rozczesnywanie. Produkt ten zakupiłam w promocji i na pewno więcej nie zakupię za tą cenę. Za niższą cenę jestem w stanie zakupić produkt, który da mi taki sam efekt jak ta odżywka.. Niestety producent mylnie zapewnia o działaniu tego produktu.




Jedwab do włosów Joanna
Jedwab to najlepszy produkt jaki można używać po rozjaśnianiu włosów. Nadaje on miękkość, lekkość, połysk i odżywienie. Bardzo zadowolona jestem z tego produktu, ponieważ wygładza on moje włosy co nie tworzy tzw. "szopy" na mojej głowie :)
POLECAM :)


Mleczko+tonik do cery suchej i normalnej ZIAJA
Produkt daje świetne nawilżenie skórze twarzy. Mimo, że możemy doczytać się, że jest polecany kobietom z cerą skłonną do zmarszczek, nie powinniśmy odrazu go skreślać.
Mleczko ma śliczny, świeży zapach, który pozostaje dłuższy czas na twarzy po umyciu jej.
Produkt daje efekty takie o jakich zapewnia producent. Cena jest niska, więc z czystym sumieniem moge POLECIĆ Wam to kozie mleczko.



Maseczka do twarzy AVON
Produkt ten miał za zadanie oczyszczać skórę twarzy z zaskórników, a jedyne efekty jakie widzę po nim to odświeżenie skóry. NIE POLECAM tego produktu, strata pieniędzy..
Powiedzcie mi czy Wy macie jakieś sprawdzone maseczki, bądź inne produkty, które faktycznie dadzą pożadane efekty na twarzy?
Nigdy jeszcze nie spotkałam się z efektownym produktem, nie wiem już sama czy wgl coś takiego istnieje.


Pomadka NIVEA
Pomadka ma za zadanie nawilżyć i odbudować popękane usta. Produkt ma delikatny zapach, ale znacznej poprawy nie zauważyłam po stosowaniu tej pomadki. Aby osiągnąć długotrwały efekt musiałabym smarować usta co pół godziny, jest krótkotrwały w swoim działaniu.
Zapłaciłam za nią 9zł, ale więcej nie zakupię, ponieważ efekty nie są wystarczająco zadawalające.
Mam co do niej mieszane uczucia, ponieważ po nałożeniu jest ok, ale tak jak wcześniej wspominałam na krótko, dodatkowo wcale nie regeneruje popękanych ust.

Podzielcie się ze mną w komentarzach swoimi ulubieńcami, chętnie i ja wypróbuję ich działanie :)

22 komentarze:

  1. kosmetyki Mixa, Tołpa, Neutrogena, Iwostin, La Roche Posay - polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty, nawet nie wiedziałam że jest odżywka do włosów z 4 LONG LASHES :)
    Pozdrawiamy cieplutko, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  3. Z odżywki do rzęs z firmy 4long lashes jestem bardzo zadowolona. Szkoda, że produkt do włosów zawiódł, bo miałam go na liście do kupienia ale dobrze wiedzieć, dzięki :). Jesteś chętna na wspólna obserwację:)? Pozdrawiam, Aga

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie odżywką Long4Lashes. Dostałam próbkę szamponu i nie mogę się przybrać do niej :D Jednak widzę, że odżywka nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubę kosmetyki dove , a szczególnie ich zapach :)
    W tym miesiącu moim numerem 1 jest maseczka błotna z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam drogie kobietki za polecenie swoich produktów, zainteresuję się nimi bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dove świetnie pachnie, a do pielęgnacji włosów najlepsza jest odżywka joico :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing post dear :)
    happy Monday !

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zel do ciała bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka do włosów Long4lashes u mnie również się nie sprawdziła, dużo lepsze działanie ma ta do rzęs. :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. serie z kozim mlekiem ziajki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tą serie z kozim mlekiem, super nawilża <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. kozie mleko ziajki najlepsze!
    obserwuję ;) I pozdrawiam

    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam, muszę wypróbować :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kozie mleczko używam i sprawuje się świetnie. Świetny zapach i efekty :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam te produkty, sa bardzo fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)