niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 ROKU

Witajcie kochani,
Oj od ostatniego wpisu troszkę czasu minęło, ale mam nadzieję że każdy wie jak to jest w okresie maturalnym. Nic tylko nauka, kiedy jest chwila na odpoczynek to spędzam te chwile z moim ukochanym. Mam nadzieję, że po maturach uda mi się systematycznie robić wpisy, a przynajmniej 1-2 na miesiąc. Trzymajcie kciuki :)
Dziś przychodzę do Was z takim malutkim podsumowaniem tego 2016 roku.

W tym roku udało mi się zrobić tylko 12 wpisów, zachęcam do przejrzenia to co umknęło Wam w tym roku :)
przeglad-sklepu-avocado (Wpis powstał w ramach współpracy z tym sklepem i zyskał największą oglądalność :) ,
refleksje-o-postrzeganiu-swiata (jest numerem 2 względem oglądalności),
white-blouse-with-excision-golden-autumn (ostatni wpis również znajduje się w pierwszej trójce :) ),

Pozostałe posty jakie dla Was stworzyłam:
kosmetyki-do-pielegnacji-ciaa-twarzy (tutaj możecie zaczerpnąć troszkę inspiracji ze świata kosmetyków, w tym roku postaram się również stworzyć dla Was kosmetykowy post),
prezenty-od-my-gift-dna (Tutaj znajduje się wpis z prezentami, który był stworzony ze współpracy z firmą my gift dna),
dress-on-beach (post o typowo cieplutkiej tematyce, nic tylko czekać na letnie dni:) )
- akcja-charytatywna-pomoc-dzieciom (wpis stworzony w ramach współpracy),
stylizacja-okazjonalna ,
walentynki ( Tutaj znajdziecie romantyczne nakrycie stołu na Walentynki, oraz przepis na przepysznego kurczaka),
badz-pewny-siebie (Ostatni post, który miał za zadanie podbudować moich czytelników troszkę w życiu),

Poniżej wstawiam kolaż zdjęć, oraz miłych wspomnień z 2016 roku. Oczywiście to nie wszystko, ale za mało czasu, żeby wszystkim z Wami się dzielić. 14 stycznia  mam studniówkę, potem 28 stycznia mój facet ma swoją, także mam nadzieję, że specjalnie z tej okazji przygotuje dla Was jakiś nowy post ze stylizacjami.
Szczęśliwego Nowego Roku Wam życzę i bez żadnych zmartwień,
buziaki :*


27 komentarzy:

  1. Świetny kolaż zdjęć :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i czekam na nowe posty :)

      Usuń
  2. Zdjęcia z lodowiska są super! <3 Nie dawno byłyśmy na lodowisku i już mamy ochotę wybrać się kolejny raz. Genialny miałaś rok :) Życzymy Ci żeby ten był jeszcze lepszy. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać takie kolaże :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam kobietki za pozostawienie śladu po sobie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby i 2017 był taki produktywny i pozytywny! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie mogę doczekać się tego, co przyniesie rok 2017! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektywny rok, oby następny był obfity w kolejne sukcesy ^^ Baw się dobrze na studniówkach!! Buziaki:* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzialaj dziewczyno, dzialaj ! Matura jest wazniejsza, pozniej Nam to zrekopensujesz :)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie to, że znajdujesz na to czas :)
      Blog jest dla mnie oderwaniem a nie pracą, także na chwilę obecną staram się zajmować tym czym muszę, żeby później nie żałować swoich decyzji.

      Usuń
  10. Hmm a może dobrym pomysłem byłoby np. odstawienie bloga na chwilę, a w międzyczasie przygotowanie postów na zapas? :) Wtedy mogłabyś regularnie przez jakiś czas je wrzucać :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem szczerze, że nie lubię zalegać ze wstawieniem czegoś, bo potem robi się dla mnie to "nudne" i mi się może odwidzieć :D
      Po maturach będę bardziej regularna, a dotychczas chyba zostanę przy tym jak jest. Może i to nie wyjdzie z korzyścią dla mnie, ale mam nadzieję, że potem uda mi się to jakoś odbić :)

      Usuń
  11. Niestety moj rok nie byl taki udany, ale mam nadzieję, że 2017 będzie :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :)
      Zajrzę, do każdego zaglądam :)

      Usuń
  12. To tak w sumie jeden post na miesiąc ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło, ten rok musi być lepszy ! :)

      Usuń
  13. Samych sukcesów w nowym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję kobietki :) I Wam powodzenia życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe podsumowanie, miło się czyta. :) Powodzenia kochana w Nowym Roku ! :*

    http://stylistfashioon.pl/?p=167#more-167

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe podsumowanie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)