piątek, 23 września 2016

Liebster Blog Award


Cześć kochani, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez My place to relax. Chillout!

Drugi raz zabieram się do tego wpisu i w końcu go skończyć mogę na spokojnie, klasa maturalna to wyzwanie, ciągle testy i pełno nerw, a brak czasu dla siebie.. Jeszcze troszkę i mam nadzieję, że po maturach uda mi się być bardziej systematyczna.
Myślę, że dzięki temu wpisowi poznacie mnie troszkę bliżej :) Nie przedłużam i przechodzę do odpowiedzi na pytanie :)
Miłego dnia kochani :*

Mój ig:https://www.instagram.com/monisia28044/
                      _______________________________________________________

1. Jaka rzecz Cie uszczęśliwia?
Hmmm.. Ciężko odpowiedzieć, jeśli chodzi o "rzecz", ponieważ najbardziej uszczęśliwia mnie mój facet.   Odnoście rzeczy jeśli mogę to do tego zakwalifikować, to chyba ćwiczenia i aktywność fizyczna dają mi największą radość :)

2. Skąd się wziął pomysł na bloga?
Założyłam bloga, ponieważ chciałam mieć "swój świat". Moją inspiracją były inne blogerki i chciałam tego spróbować, swoją drogą w przyszłości będę miała fajną pamiątkę, moje dzieci będą miały co czytać :D

3. Seans w kinie czy w domu ?
Zależy od przypływu gotówki :D Ale wolę kino!

4. Jesteś od czegoś uzależniony/a?
Chyba od mojego faceta :D I ćwiczenia uwielbiam, ale często brakuje mi czasu :(

5. Często wracasz do wspomnień z przeszłości? Masz jakieś, które szczególnie zapadły w pamięć?
Zdarza mi się, są i złe i dobre wspomnienia, ale wolę nie pisać tego tu publicznie, ponieważ to bardziej osobiste sprawy :)

6. Jaki film uważasz za najlepszy?
Nie potrafię ocenić, jest wiele filmów ciekawych i godnych polecenia, ale nie jestem w stanie wypisać ich, bo nie bardzo pamiętam tytuły :D Ale uwielbiam komedie romantyczne :)

7. Jaki kolor uznasz za najbardziej uspokajający i dlaczego..?
Błękitny, mnie wprowadza w taki spokój. Nie potrafię określić dlaczego po prostu dobrze na ten kolor reaguje i pasuje mi do oczu haha :)

8. Łatwo przychodzi Ci zmiana nastawienie do środowiska?
Zależy od dnia i humoru :)

9. Internet - dobrodziejstwo czy zagrożenie dla człowieka. Jak myślisz?
Jeśli ktoś umie z niego rozsądnie korzystać to nie jest zagrożeniem, ale jeśli ktoś nie zna umiaru to jak najbardziej zagrożenie.

10. Miewasz dni, w których nic nie jest w stanie popsuć Ci humoru?
Są takie dni kiedy jest na prawdę wszystko po mojej myśli i nic tego nie popsuje, ale rzadko :(

11. Często ktoś Cie zaskakuje? Najlepsze zaskoczenie to.. ?
Mój facet mnie czasami zaskakuje, możliwości jakie posiada blog  i różne oferty od firm, które czasem dostanę są zaskakujące ;D




                                         Blogi, które dominuję : 


Pytania dla Was:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jaka jest tematyka Twojego bloga?
3. Czy masz jakieś plany przyszłościowe związane z blogiem?
4. W jaki sposób rozwijasz się i promujesz swój blog?
5. Jakie są Twoje marzenia?
6. Czym chciałabyś się zajmować zawodowo?
7. Czy zrobiłaś w życiu coś czego żałujesz?
8. Chciałabyś teraz zatrzymać czas? Dlaczego?
9. Co daje Ci szczęście w życiu?
10. Czy jesteś zadowolona ze swojej obecnej sytuacji życiowej? Czy chciałabyś coś zmienić, co   takiego?
11. Masz kogoś kto wspiera Cię w ciężkich sytuacjach? Kto to taki? 


Kochani zbliża się dzień chłopaka, podsuwajcie pomysły co organizujecie swoim partnerom w komentarzach :)
   Znalezione obrazy dla zapytania strzałka w dół

PS. Jutro wybieram się na małe jesienne zakupki, także spodziewajcie się w najbliższym czasie jesiennej stylizacji, do usłyszenia! :)



23 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominacje! Z wielką przyjemnością odpowiem na pytania :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mi przypomniałaś o Dniu Chłopaka ! Mam tyle na głowie ( w tym maturę), że zapomniałam, choć jeszcze tydzień temu pamiętałam. Niedawno mój man miał urodziny i dostał koszulkę ( taką jaką chciał) a teraz nie wiem co mu kupić. Tyle było okazji, tyle prezentów, że już chyba wszystkie pomysły zostały wykorzystane. :) Gratuluję nominacji. ;)
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z prezentami dla facetów jest bardzo ciężko :(

      Usuń
  3. Świetny post!
    Pozdrawiam serdecznie.

    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś zamawiałam na allegro dla taty na Dzień Ojca kufel na piwo z napisem ,,Eliksir Super Taty" a z drugiej strony były wypisane skutki działania, czyli inteligencja, uroda i takie tam :P Pamiętam tę zabawę, funkcjonowała na Pingerze jakieś 2-3 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)
    Odpowiedzi na pytania interesujące.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny pomysl :) super, z checia bysmy wzieli w czyms takim udziall:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Widać, że bardzo kochasz swojego chłopaka i jest dla Ciebie najważniejszy :) Szczęścia i miłości Wam życzę :)
    Też uwielbiam komedie romantyczne i zdecydowanie wolę kino, chociaż oglądanie filmów z zaciszu domowym z Ukochanym tez ma swoje plusy :) Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super odpowiedzi :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. woow super blog !!
    zapraszam do mnie:*
    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Świetny blog! Zapraszam na mojego, jest tam post z Paris Fashion Week 2016 ! http://dembyem.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi i ogólnie super blog<3
    zapraszam do siebie http://white-lady990.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. z odpowiedzi widze ze jestesmy bardzo podobne ! :) czekam na jesienne stylizacje *,*
    a co do matury do powodzenia i moze aktycznie sie w lodzi spotkamy <3 buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) W wolnej chwili jakieś fotki porobię :) :*

      Usuń
  13. ciekawa zabawa ;)
    ja również uwielbiam aktywność fizyczną :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za nominację ;) Już odpowiedziałam na pytania ;) Jeśli jesteś ciekawa jak odpowiedziałam zapraszam ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/10/11-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do zaskoczeń jakie oferują firmy to nie tylko Ciebie uwierz zaskakują heh ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji!
    Ja wolę oglądać filmy w domu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, pytałaś na moim blogu jak zrobiłam ikonki społecznościowe. Chodzi o te w poście, czy te pod głównym zdjęciem "o mnie"?
    Jeśli możesz odpowiedz u mnie w odpowiedzi do twojego komentarza :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tagi!! Też jestem uzależniona od mojego chłopaka hihi :D ♥

    http://xpanikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne jesienne zdjęcia, super !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)