sobota, 3 września 2016

Kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów i paznokci

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków, podzielę się z Wami uwagami na ich temat oraz ich pozytywnymi stronami :) Niektóre kosmetyki przypadły mi do gustu, natomiast reszty więcej razy nie kupię..Nie będę się rozpisywać, ponieważ postaram się zrobić to poniżej, już dzielę się z Wami moimi wrażeniami.
Zapraszam do czytania :)


Podkłady firmy DIADEM- Moja skóra niestety jest przesuszona i nie wybieram matujących, czy kryjących podkładów, ponieważ uwydatniają one suche skórki i nierównomiernie się ścierają. Zwykle kupowałam podkłady nawilżające, które niestety nie utrzymują się długo na skórze i trzeba co parę godzin nanosić poprawki i co gorsza świeci się skóra po tego typu podkładach, a puder podkreśla mi suche skórki i nie mogłam niczym zmatowić podkładu.
Zwracając uwagę na nawilżenie jakie daje mi ta firma spróbowałam jednak od nich kupić podkład kryjący i wcale nie wysusza. Myślę że będzie idealnym podkładem dotychczas używanym przeze mnie, więc polecam dla osób z suchą skórą. I co lepsza faktycznie na dłuższy czas, niż ten pierwszy utrzymuje się na twarzy :)
A może Wy kobietki znacie jakieś podkłady dla naszej przesuszonej skóry, które trzymają dłużej ? :)


Krem na noc NIVEA- Nie będę o nim dużo się rozpisywać, powiem tyle świetnie nawilża i natłuszcza skórę, przy okazji przepięknie pachnie i nie robi tłustych plam na poduszce :) Polecam ! :)


Maseczka z zieloną glinką ZIAJA- Kupiłam ją chcąc nie przepłacać za maseczki w malutkich opakowaniach, ale NIE POLECAM jej, ponieważ wcale nie ma działania, jedyny efekt to miła w dotyku skóra, wcale nie pomaga na pryszcze.


Żele do mycia twarzy- Kupuję je w biedronce za około 5 zł, opakowanie starcza mi na 1-2 msc. POLECAM je oba, ponieważ świetnie oczyszczają skórę i zmywają makijaż, wystarczy odrobina na twarz :)

 Odżywka do paznokci firmy JOKO-  Moje paznokcie kruszą się, rozdwajają i są łamliwe. odżywka świetnie je nawilża i utwardza panokieć, myślę że dłuższa kuracja doprowadzi je do porządku, także POLECAM ! :)


Odzywka do paznokci EVELINE- Początkowe działanie owszem podobało mi się, ale teraz odżywka tak jakby straciła swoją wartość, przestała działać. Myślę, że po prostu nie radzi sobie z bardzo zniszczonymi paznokciami. NIE POLECAM tym, którzy mają duże problemy z paznokciami, zdecydowanie lepiej sprawdza się odżywka firmy JOKO.


Odżywki do włosów - Producent zapewnia nas, że odżywki świetnie regenerują zniszczone i przesuszone włosy, niestety w moim przypadku z tym się nie zgodzę! Praktycznie żadnej różnicy nie zauważyłam stosując je co 2-3 dni po myciu włosów. Niestety tych odżywek nie mogę Wam polecić.


Anti-perspirant ADIDAS - Zdecydowanie najlepszy antyperspirant jaki do tej pory miałam! Kupiłam go w rossmanie za ok.10 zł. Świetnie pachnie i na prawdę radzi sobie bardzo dobrze z potem, nie zostawia na koszulce żadnych plam i jest bardzo trwały w użyciu. Zdecydowanie POLECAM ! :)
________________________________________________

Mam nadzieję, że post będzie dla Was przydatny, dajcie znać w komentarzu jakie są Wasze ulubieńcy kosmetyczni :)


54 komentarze:

  1. Ten podkład jest naprawdę taki jaśniutki, czy tylko tak wyszedł na zdjęciu?

    Zapraszam do mnie, co prawda inna tematyka, ale liczę, że Ci się spodoba :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jaśniutki, ponieważ ja jestem niestety blada i używam 1 :)

      Usuń
    2. O, to super. Można go gdzieś dostać stacjonarnie?

      Usuń
    3. Tutaj znalazłam taki sam,ja kupowałam go w drogerii w mojej okolicy, więc nie wiem gdzie indziej są dostępne :(
      http://www.diadem.com.pl/produkt,Podklad_kryjacy_ze_skwalanem,14.html

      Usuń
  2. interesujące rzeczy :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam odżywki do włosów, są genialne <3

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywkę do paznokci z Eveline.
    Pozdrawiam serdecznie.

    www.camodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynym produktem który używam z powyższych to odżywka z Eveline <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka z Eveline niezastąpiona! <33

    https://caronley.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fioletowy gliss kur to jest to, też używam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! musze wypróbować
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używałam GlissKur, mi pomagały przy rozczesywaniu włosów :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że tylko mi nie podpasywała ta odżywka z EVELINE :( Moje paznokcie po niej wyglądają nawet gorzej :( Chociaż kupowałam już ich odzywki i byłam zachwycona, to ta nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Z pewnością wypróbuję :) już szukałam w Internecie, cena kusząca :)

      Usuń
  11. Naprawde? Ja odżywkę z eveline uwielbiam. Również uzywam fioletowego glis kur ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kosmetyki :) uwielbiam nowości :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam odżywki Gliss Kur :D
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie odżywki ekspresowe kompletnie nic nie robią, jedynie trochę przygładzją włosy i dzięki nim ładnie pachną i trochę bardziej się błyszczą :)
    jestem ciekawa kremu z Nivei :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość kosmetyków jest bardzo dobrze mi znana i również się u mnie sprawdza :)

    Zapraszam również do siebie: http://neylla.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dezodorantu z adidasa, odżywki Eveline i produktów lini Gliss Kur (obecnie mam odżywkę TOTAL REPAIR) używam na co dzień. Natomiast o podkładzie firmy DIADEM i odżywce do paznokci JOKO pierwszy raz słyszę. Ja używam podkładu nawilżającego z BOURJOIS "HEALTHY MIX" więc jeśli masz suchą skórę to serdecznie Ci go polecam :)

    Obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wypróbuję :) i dziękuję :)

      Usuń
  17. Ostatnio firma Diadem staje się coraz bardziej popularna, wszędzie ją widuję ;) Świetna jest ta odżywka do paznokci, sama jej używam i jestem bardzo zadowolona ;) Świetny post, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane + masz wyjątkowy wygląd bloga! Czekam na więcej ♥

    Zapraszam do mnie :)
    Poklikaj TUTAJ jeśli możesz:)
    ♥Last Dream By me♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Testowałam tę odżywkę do paznokci z Eveline i według mnie, jest to najlepsza odżywka na rynku :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kosmetyki :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety, nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. odżywkę do paznokci z joko również stosowalam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten podkład z Diadem! :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam, że ta odżywka jak już przestanie się jej używać straszni niszczy płytkę paznokcia :x
    Ps. nominowałam Cie do Liebster Blog Adward ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację ! W najbliższym czasie odpowiem na nią :)

      Usuń
  25. Tą odżywkę do paznokci powinnam już dawno kupić bo je paznokcie to jakaś tragedia heh :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre z tych kosmetyków (np. kulka z adidasa) były w mojej
    kosmetyczce, jednak większość musze wypróbować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Odżywka z Eveline dla mnie jest rewelacyjna :) Ale nie mam jakoś bardzo zniszczonych paznokci, więc może dlatego mi pomaga :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna recenzja, postaram się w niedługim czasie wypróbować niektórych z tych kosmetyków ;)
    Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna recenzja! Koniecznie muszę wypróbować tą odżywkę z JOKO :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tą samą odżywkę do paznokci z eveline i zgadzam się w stu procentach. Odżywka traci swoje właściwości po jakimś czasie.. :/

    pestkizarbuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff.. Myślałam, że tylko ja mam taki problem :)

      Usuń
  31. Z odżywkami tak jest, że przyzwyczajamy się do ich działania i nie ma efektów
    Maska z ziaji strasznie mnie zaciekawiła :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam!
    http://styllig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny wpis :) bardzo ciekawi mnie odżywka z joko :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gliss Kur najlepsze odżywki do włosów! ;)
    Zapraszam do mnie https://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog 😊😊😊 monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do odżywki eveline to radzę Ci jej nie stosować, wiele o niej słyszałam złych opinii. Moja koleżanka jej używała i potem rozdwajały jej się paznokcie i były w jeszcze gorszym stanie niż wcześniej, z tego co widziałam to inni podzielają te opinie.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego napisałam, że nie polecam tej odżywki :)
      Ja również zły stan miałam jak przestałam ją regularnie stosować :(

      Usuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)