środa, 29 czerwca 2016

Refleksje o postrzeganiu świata oraz codzienna stylizacja..

Witajcie kochani,
Czy Wy też tak macie, że gdy dzieje się coś złego i wali się jedno to wali się wszystko? Macie inne plany, a nagle one po prostu przepadają? Nie wiem czemu świat tak okrutnie traktuje niektórych ludzi. Tych którzy na to nie zasługują poniewiera, a Ci którzy nie mają w życiu żadnych celów, są na utrzymaniu rodziców, bądź wywodzą się z bogatej rodziny i próbują utrzymać wysokie progi i wywyższają się, choć sami na to nie zapracowali, nie doszli do tego od początku..
Mówią, że pieniądze szczęścia nie dają, ale dzięki nim można więcej, wyjechać gdzieś daleko w świat i mieć szanse na jakieś chwile wytchnienia, czas na przemyślenia i sens swojego życia. Wiele osób w dzisiejszych czasach ma problemy, jedni sobie radzą, a drudzy po prostu się poddają, nie próbują walczyć. Chciałabym umieć zapomnieć o problemach i po prostu nauczyć się żyć i bawić. Macie jakieś sposoby ??? Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się otworzyć oczy i inaczej postrzegać ludzi i świat...

Odnośnie stylizacji, nic wyszukanego, zwyklaczek. Na cieplejsze dni lata spodenki oraz zwiewna koszulka i wygodne buciki :)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale brak możliwości dostępu do lepszego aparatu. Głownie chciałam podzielić się z Wami moimi refleksjami, oraz poznać Waszą opinie.

Zapraszam do komentowania i ściskam mocno!
UDANYCH WAKACJI KOCHANI, KORZYSTAJCIE Z NICH JAK NAJLEPIEJ :*




45 komentarzy:

  1. Niestety nie ma recepty, żeby zapomnieć o problemach. Trzeba wierzyć, że po każdej burzy wschodzi słońce i cieszyć się z tego, co się ma, choć to nie jest łatwe. Czasem w naszym życiu dzieją się rzeczy, których sensu nie rozumiemy, los krzyżuje nam plany… Myślimy, że już gorzej być nie może, nic bardziej mylnego… Zawsze może być lepiej, tak samo, jak zawsze może być gorzej. Jednak powinniśmy cieszyć się z tego, co mamy i robić wszystko, by realizować swoje pasje i marzenia. A chwilą odetchnięcia od problemów, wyrzuceniem ich z siebie może być trening, polecam  Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.this-iss-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację trening pomaga, ale nie na długo, ile można się katować treningami :)
      Ale dziękuję za słowa wsparcia.. :)

      Usuń
  2. Ja się staram cieszyć z tego co mam i nie przejmować rzeczami, na które nie mam wpływu :) raz wychodzi lepiej, raz gorzej :). Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja, ale nie zawsze jest łatwo.. Dziękuję kochana ! :)

      Usuń
  3. Czasami tak jest, ze sypie się wszystko ale warto się podnieść i iść do przodu ;)


    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety zdarzają się złe rzeczy w naszym życiu, ale trzeba podnieść głowę do góry i iść przed siebie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja w sam raz na letnią pogodę, na pewno bardzo wygodna :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na NOWY POST http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jesteś śliczną kobieta :)

      Usuń
  7. Świetną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwyklaczki zawsze są najfajniejsze :) Super look.
    Jeśli możesz kliknij u mnie

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna letnia stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna letnie stylizacja. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Będę zaglądać tu często :D

    Masz świetną figurę ! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo miła dla oka delikatną urodę :) To prawda jeden problem ciągnie za sobą lawinę kolejnych, ja w takich chwilach po prostu myślę,że za rok o tej porze te problemy nie będą już najprawdopodobniej aktualne i istotne. na szczęścia każdy dzień daje nam kolejną szansę i te lepszy czasy zawsze w końcu nadchodzą. Głowa do góry! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Dobre podejście masz ;) W takim razie czekam na te lepsze dni :)

      Usuń
  13. Świetnie do Ciebie pasuje niebieski, a nie jest to łatwy kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wszystkie przeciwności staram sobie tłumaczyć tak: nic nie dzieję się bez przyczyny :) Starajmy się rozwijać i być w przyszłości tymi "bogatymi rodzicami" dla swoich dzieci :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba :) Idealna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym rozwojem :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. Świetna stylizacja! Piękne kolory! Figura mega dobra! ŚWIETNY wpis :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Piękne kolory! Figura mega dobra! ŚWIETNY wpis :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku masz piekną figurę! A co do problemów to chyba nie ma jakiegoś skutecznego sposobu. Trzeba chyba po prostu zając się bieżącymi sprawami-czymś co nas interesuje; jakąś pasją ;)

    Zaobserwowałam. ;) http://chicagophone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się jeśli chodzi o pieniądze,niby nie szczęścia nie dają, ale jednak bez nich nie da się żyć. Fajne buty i zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podoba mi się ta stylizacja, mimo, że jest taka zwykła :)

    Obserwuję ;)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodenki! :)
    Mam podobnie do Ciebie, wszystkim się przejmuję i nie potrafię zluzować.
    Bez pieniędzy ma się niewiele. Oczywiście, że uczuć czy ludzi się nie kupi (w i to też nie zawsze), ale tak świat jest ułożony. Ciężko się z tym pogodzić.
    Zapraszam do mnie (dopieor zaczynam, ale pomału rozkręcam blog)
    https://z-igly-widly.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, trzeba się chyba przyzwyczaić po prostu.. :)

      Usuń
  22. Ja zawsze mam pod górkę, szczególnie wtedy kiedy staram się bardziej i bardziej to wychodzi to gorzej. A niektórzy mają wszystko jak za sprawą czarodziejskiej różdżki. Trochę nie fair!
    Jeśli chodzi o stylizację, bardzo przyjemna dla oka.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, zawsze na odwrót, dziękuję :)

      Usuń
  23. Bardzo fajny wpis. Oraz przecudne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wpis. Oraz przecudne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny wpis. Oraz przecudne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)