czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowy szał

Witajcie w tym ostatnim dniu starego roku,
Dawno nie wstawiałam posta, ale nie było jakoś czasu, może i ochoty, miałam 2 imprezy w weekend i kompletnie nie miałam czasu, aby podzielić z Wami się stylizacjami.. Pogoda nie za specjalna, nic się nie chce z tego zimna :)
Dziś Sylwester, Macie jakieś plany noworoczne? :)
Większość blogerek pokazuje stylizacje na zabawę Sylwestrową, natomiast ja Sylwestra spędzam "w domu" z moim chłopakiem, wieczorkiem wybieramy się do kina a za chwilkę ruszamy do babci w gości :) Fakt jest to jeden taki dzień w roku, ale co roku można go spędzać inaczej, najważniejsze z kimś nam bliskim :)
Dla tych kobiet które spędzają Sylwestra w domu wskakujcie w sukienki! Ostatni dzień w roku można czuć się kobieco i pięknie, niech mężczyźni pomogą Wam przygotować trochę jedzonka i bawcie się w domu w rytmie muzyki jaka Wami kieruje , sami też możecie się świetnie bawić. Życzę Wam tego :)
Szczęśliwego Nowego Roku kochani :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)