niedziela, 22 listopada 2015

Róż w roli głównej

Witajcie!
Wczoraj cały dzień minął mi dość szybko, zresztą ostatnio czas szybko leci pewnie każdy to zauważył. Życie zaczęło być trochę inne, dzień leci z dnia na dzień. Pamiętam jak bałam się iść do gimnazjum, a tu za chwileczkę matura, czego się najbardziej obawiam.. Wczorajszego dnia mogłam na chwilę zapomnieć o problemach jakie mnie otaczają, odreagować, odpocząć od codzienności. Może macie jakieś sposoby,żeby dzień mijał w pozytywnym nastawieniu do świata? Ostatnio złapała mnie ,,jesienna chandra" i ciężko mi się z nią uporać.
W ostatnim poście obiecałam,że z wczorajszych chrzcin dodam lepszej jakości zdjęcia i zrobione w nieco bardziej profesjonalny sposób, lecz pogoda i zmiana czasu mi na to nie pozwalają.. Na chrzcinach byliśmy po 15 i zanim zjedliśmy pierwsze posiłki na dworze zrobiło się już ciemno, a zbyt efektownych zdjęć nie da się zrobić przy fleszu. Mam nadzieję,że takie zdjęcia wystarczą. Jak z powrotem zawita u nas lato będzie można się popisać :)
Nie będę już się rozpisywać zapraszam do oglądania zdjęć, jak będę miała zdjęcia od fotografa postaram się zamieścić lub dołączyć do innego posta zdjęcia :)
Tymczasem ja muszę wypić kawę i zakuwać na angielski, bo czeka mnie sprawdzian, po takim pięknym weekendzie, ale to co dobre niestety szybko się kończy. Miłego popołudnia życzę wszystkim :*







Mój chłopak jest genialny! Z bransoletek,które założyłam zrobił sobie rebus i powiedział,że mam nieskończone szczęście, ale chyba tylko dlatego,że mam Jego  


Na koniec chrzcin każdy dostawał takie urocze podziękowanie ;)





10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Również pozdrawiam :) :*

      Usuń
  2. O proszę- kogo ja widzę :)
    Miło mi, że dołączyłaś do blogosfery i że bierzesz udział w moim rozdaniu.
    Gdybyś miała jakieś pytania dot. szablonu, nagłówka itd- pisz śmiało, pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek sukienki i śliczna dzidzia <3

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka cudna szczegółnie jej kolor do mnie porzemawia :)
    chlopak fajnie rebus wymyslil heh :D
    z mila checia zaobserwowałam i zapraszam do mnie gdzie dowiesz się o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka, uwielbiam różowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka ;)
    ślicznie bransoletki <3
    Pozrawiam !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/ratunku-co-jesc-miedzy-posikami.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)