niedziela, 15 listopada 2015

Azteckie wzory..

Witajcie!
Na wstępie chciałabym podziękować,że ktoś czyta mojego bloga, mam nadzieję,że z czasem wzrośnie liczba czytelników. Na chwilę obecną cieszy mnie to co mam..

Dziś chciałam Wam się pochwalić moją kreacją na chrzciny, nie miałam kompletnie w co się ubrać na dobrą sprawę szczerze powiedziawszy wczoraj wyrzucałam wszystko z szafy bo nie mogłam nic dobrać jedna za luźna druga nie pasuje kolejna coś i tak koło się toczyło...
Na całe szczęście ta sukienka całkiem się nadawała, a do niej zamówiłam w tamtym tygodniu lity i cudem udało mi się coś wybrać :)
W przyszłym tygodniu również mam chrzciny i czuję,że będzie znowu problem z serii ,,w co się ubrać" :D  Przepraszam za jakość zdjęć, ale przez dzisiejszą pogodę nawet nie było możliwości zrobić jakiejś sesji w plenerze, więc muszę zadowolić się ,,sweetkami" :D ... Mam nadzieję,że z przyszłych chrzcin będą lepsze zdjęcia :)
Miłego wieczorku kochani :)






3 komentarze:

  1. Świetnie się prezentowalas. Z czasem na pewno wzrośnie liczba czytelników :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale super
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)