niedziela, 1 listopada 2015

Pielęgnacja twarzy,skóra sucha...

Witam !
Dzisiaj chcę Wam przedstawić kosmetyki mojej codziennej pielęgnacji :)
Jestem posiadaczką suchej skóry, zapewne nie jestem jedyną osobą, która ma ten problem.. 
Długi czas skóra na twarzy ,,obierała" mi się, natomiast znalazłam  kosmetyki na każdą kieszeń ,które pomagają mi uporać się z tym problemem,więc jak najbardziej polecam Panią z podobnym problemem :)  


* Latopic (powinien być dostępny w każdej aptece)
*Bebeauty- Creamy Gel (Biedronka) 
*Maseczka Olive Velvet Touch Of Nature (zakupiona w drogerii), (Świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż, lecz używam jej także jako zwykłego kremu) 



11 komentarzy:

  1. Skóra sucha kurcze nie przyda mi się, ale post bardzo fajny :)
    Powodzenia w blogosferze :)

    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielbicielką maseczek, dlatego zaciekawiła mnie ona :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam doskonale ściąga skórę i sprawia,że jest przyjemna w dotyku :)
      W dodatku jest niedroga i starcza na kilka aplikacji :)

      Usuń
  3. Maseczkę na pewno wypróbuje ;)

    zapraszam do siebie na nowy post
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niestety mam suchą cerę i wiem jaka bywa problematyczna:)
    Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, z doborem jakichkolwiek kosmetyków bywa ciężko...
      Dziękuję :*

      Usuń
  5. Moja skóra ma często skłonności do przesuszania, więc może i ja wypróbuję te kosmetyki. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel z biedry, świetny jest!:)
    Super blog kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tu zaglądasz zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ! :)